Er worden 2 zitdagen georganiseerd en dit op:
- dinsdag 6 juni
- woensdag 7 juni
Tussen 9.00 en 15.00 uur staan er twee deskundigen ter beschikking om je te helpen bij het invullen van je belastingaangifte.
De aangifte gebeurt via het systeem van Tax-on-web. We werken op afspraak, met tijdsloten van 12 minuten. Per tijdslot wordt één belastingaangifte verwerkt.
Je kan een afspraak vastleggen via 013 61 10 00 (tijdens de openingsuren van het gemeentehuis) en dit vanaf dinsdag 30 mei.
Om alles vlot te laten verlopen, breng je alle relevante documenten mee:
- identiteitskaart
- volmacht indien je de belastingaangifte van een andere persoon (bv. familielid) laat invullen
- de aangifte
- de laatste aanslag (aanslagjaar 2020)
- alle inkomstenfiches (fiches van lonen, pensioenen, brugpensioen, werkloosheid, ziektevergoedingen...)
- alle bewijzen voor aftrek (pensioensparen, leningen, levensverzekeringen, kinderopvang, giften, dienstencheques...)
Je kan je brief ook steeds laten invullen bij het belastingkantoor in Hasselt, Voorstraat 43, 3500 Hasselt. Of je kan je ook telefonisch laten begeleiden. Maak in beide gevallen een afspraak via 02 575 56 66. Dit nummer is bereikbaar van maandag tot vrijdag, telkens van 09.00 tot 17.00 uur. Hou je identiteitskaart bij de hand als je een afspraak wil vastleggen.